האם קיים קשר בין הרפורמים לארגונים דתיים לאומיים?!

    "לרפורמים חשובה השותפות עם ארגונים המזוהים עם הציונות הדתית והזרם האורתודוכסי, וזאת בכדי לקבל לגיטימציה לדרישותיהם הפסולות שנועדו לפגוע בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית", אומרים בחותם
    איתי גדסי 2 Comment on האם קיים קשר בין הרפורמים לארגונים דתיים לאומיים?!

    באחוזים גבוהים מהעתירות לבג"ץ שמגישים הרפורמים בנושאי דת ומדינה, שותפים ארגונים המזוהים עם הציונות הדתית כדוגמת 'קולך' ו'נאמני תורה ועבודה' • ויש טבלאות מפורטות על כל העתירות

    "לרפורמים חשובה השותפות עם ארגונים המזוהים עם הציונות הדתית והזרם האורתודוכסי, וזאת בכדי לקבל לגיטימציה לדרישותיהם הפסולות שנועדו לפגוע בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית", אומרים בחותם
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממעקב של ארגון 'חותם' עולה כי לאחוזים גבוהים מהעתירות לבג"ץ שמגישים הרפורמים בנושאי דת ומדינה, שותפים ארגונים המזוהים עם הציונות הדתית כדוגמת 'קולך' ו'נאמני תורה ועבודה'.

    ארגוני הרפורמים משתפים פעולה בעתירות לבג"ץ עם ארגונים מקרב הציונות הדתית בכדי לזכות ללגיטימציה, וזאת בעקבות נתונים אותם הם מפרסמים על היקף שיתוף הפעולה.

    בארבע מתוך תשע עתירות לבג"צ בנושאי "דת ומדינה" שהגיש בחמש השנים האחרונות 'המרכז הרפורמי לדת ומדינה', שותפים ארגונים המזוהים עם הציונות הדתית כגון 'קולך', נאמני תורה ועבודה, ומרכז יעקב הרצוג.

    כך הצטרפו ארגון 'קולך' ו'מרכז יעקב הרצוג' לעתירה בעניין "ייצוג כלל הזרמים בכותל המערבי". בעתירה אחרת, 'ברית נאמני תורה ועבודה' ו'קולך' עתרו עם הרפורמים לביטול השתתפות המדינה במעונות יום למשפחות בהם האב לומד תורה בכולל או ישיבה.

    "לרפורמים חשובה השותפות עם ארגונים המזוהים עם הציונות הדתית והזרם האורתודוכסי, וזאת בכדי לקבל לגיטימציה לדרישותיהם הפסולות שנועדו לפגוע בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית", אומרים בחותם.

    "אנו סבורים כי אין לשתף פעולה בשום אופן עם ארגונים רפורמים או יתר הארגונים המנסים לטשטש ולפגוע בזהותה היהודית של המדינה, אשר חלקם חרטו על דגלם את המאבק ביהדות ובמדינה היהודית".

    כמו"כ מזכירים בארגון כי "בארה"ב ראינו גם מגמות של ארגונים רפורמיים דומים שגרמו לפגיעה לאומית במדינת ישראל".

    לטבלאות המלאות:
    1

    2

    3

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חלק מהציונות הדתית אינם פחותים ממעשיהם של הרפורמים.
      הם מנסים לעשות רפורמה ביהדות אומנם בעצימות נמוכה אבל אותה פעולה בדיוק

      1. גם פורום חותם הוא מהציונות הדתית. אכן יש שם רפורמים, קולך ונאמני תורה ועבודה. גם אלעזר שטרן ורחל עזריה. מה לעשות…